tadi malam mimpi ular .. makk aiii .. tekejut beruk aku .. ya allah .. ingat lagi ..  ular tu geget kaki aku .. sakit giler terase bisa ular tu kat kaki nie .. dah terjage pun .. still lagi terasa bisa ular yg geget kat kaki nie .. dah lah tadi malam aku gadoh dgn adli .. kesian aku tengok pakwe aku .. menangis menangis aku mintak break .. tape lah pengajaran untuk si dye .. yang mngada ngada cakap aku nie benci dye ke tidak .. dah lah nak bergurau pun tak boleh asik kena marah jee  .. tapi serius bie .. beby sebenar nye sayangg sangat sangat kat bie .. takut jugak mase mintak break tu .. takut lepaskan beby mcm tu jee.. uurrmm :( .. jangan lah tinggal kan beby .. beby tak boleh kalau tade bie .. rase cam nak giler kot kalau bie tade .. beby tak pernah pun rase bosan bila dgn bie .. bie dah terlalu baik sangat dgn beby sayangg .. beby tanak lepaskan bie dekat orang lain .. beby nak bie untuk beby seorang jee .. beby mintak maaf kalau beby selalu sakitt kan hati bie .. beby nak mintak maaf kalau beby tak pandai nak pujuk bie .. beby nak mintak maaf kalau beby tak tunjuk kan sayang beby kat bie .. tapi percaya lah .. beby sayangg sangat kat bie .. beby kalau boleh nak kita kekal lame .. macam yang kita berangan kan .. nak kawen .. pastu kite nak ade rumah sendiri .. pastu nak beby twins juga .. tahu tak mase bie cakap bie tanak lepas kan beby .. sebab bie sayangg sangat kat beby ... beby rase cam nak peluk bie kuat kuat .. kadang kadang beby rase .. beby nie jahat sangat kat bie .. sebab tak pernah faham kat bie .. tapi sebenar nye beby faham .. beby saje buat macam tu .. beby suka dengar bie pujuk beby .. beby suka dengar suara bie .. kalau bie tak call sebelum tido tu .. beby rase cam bie tanak contact  beby .. rase cam nta .. susah lah nak cakap .. rase macam bie lupa kat beby .. please adli .. i want you know that all my heart always love you and i can't forget all about you .. only you in my heart adli .. i hope you trust me .. i love you so much much much .. and please dont leave whatever conditions !! 

No comments:

Post a Comment