tolong lah .. 

tolong lah .. aku dah lama tak bercinta .. aku lupa perasaan sakit hati tu macam mane .. aku lupa macam mane   sakit hati menangis pasal lelaki nie dan aku dah lame takde  perasaan macam  tu .. tapi bila kau buat macam nie .. aku rase tu semua lagi .. pedih taww tak .. pernah tak kau rasa macam mane aku rasa ?? aku pernah cakap kan .. HATI AKU DAH TAK KUAT MACAM DULU .. tolong lah .. even benda kecik pun aku tak boleh .. even aku sayangg kau sangat sangat .. tapi aku tak boleh ..  aku selalu pesan kat diri aku .. jangan mengharap kt kau .. sbb hati nie tak kuat .. tapi hati aku nie degil .. nak juga berharap .. tu yang aku takot .. aku tahan air mata nie .. aku tanak dye jatuh .. tapi tak boleh juga .. kau memang DEGIL yaya  !! kau sendiri yang hancur kat hati kau .. kau tak pandai nak pujok hati kau sendiri .. kau kejam !! jangan kau buat hati terluka lagi .. tolong lah .. jangan .. :'(

No comments:

Post a Comment