23/02/2012 (khamis)

mak adli nak adli cari GF yang pakai tudung lah .. aku mana pakai tudung. bukan tak ada niat nak berubah pakai tudung .. masalah nye aku tak suka pakai tudung kalau tak dengan baju kurung .. nak pakai tudung dengan jeans and T-shirt tak biasa lah .. nampak macam buka aurat juga even pakai mcm tu .. alahaiii .. susah lah macam nie ..  urmm .. mybe perasaan aku jee pikir macam nie .. tak lah yaya oii .. urmm .. tapi aku dah mula makin tawar hati kalau paksa paksa nie .. urmm .. nak .. tak nak .. terpakse lah kata " bagus lah kalau mama cakap macam tu .. saya sokong kata mama awak " aku pun mulut main lepas cakap jee .. dalam hati dah cakap " kau nie yaya .. memang suka sakit kan hati sendiri .. kalau adLi tu lepas kan kau sebab dengar cakap mama dye .. kau juga yang merana " ..  benci lah ! tape yaya kau dah biasa kena tinggal dengan lelaki .. lebih tepat kalau aku pujuk hati aku sendiri " tak apa  aku dah biasa lelaki  sakit kan hati aku ". aku mula rasa sebak  bila adli cakap mama dye nak dye cari perempuan yang pakai tudung ..  dalam hati aku pula dah mula nak maki maki adli " tu lah kau adli .. aku dah cakap aku tak sesuai untuk kau .. kau degil ! sekarang mama kau dah suruh kau cari  perempuan yang bertudung .. sama juga aku tade harapan dengan kau untuk kekal lama!! ". aku tak perfect untuk kau adli .. aku rasa  pun relationship kita tak kan kekal lama .. aku tak patut simpan harapan yang tinggi untuk bersama kau selama nye ... dan aku tak patut sayang kan kau  teramat sangat .. kau tahu kan kenapa aku cakap macam nie .. itu sebab aku cuba untuk pujuk hati aku .. aku cuba untuk jaga perasaan aku sendiri .. aku tahu suatu hari nanti kau akan jumpa perempuan yang betul betul kau nak adli .. aku bukan budak yang baik .. lagi satu adli bukan mama seorang yang nak kau dapat perempuan yang perfect .. tapi adik perempuan kau juga . tolong lah  kalau sayang aku tak kuat untuk kau .. dah lama aku tinggal kan kau adli .. tapi kau pun tak yakin dengan relationship kita kan adli .. aku pun tak boleh nak buat apa .. aku hanya boleh menunggu .. berapa lama relationship nie ..  dan aku akan kekal untuk sakit hati lagi sehingga aku tutup lagi pintu hati aku untuk lelaki .. ya allah .. kau kuat kan lah hati aku nie ..

No comments:

Post a Comment