lame da ta update .. rindu nye lah kan :) hehe ..
kali nie nak citer mase saya jalan jalan dengan kawan saya
iaitu NURUL HAZIQAH HAYAZI seorang yang agax peramah
macam saya gak .. CEHH !! nak juga :D 
ta lupe juga N .. kami pagil dye N ringkas jee  kan name dye
chantik juga orang dye macam kawan saya eyqa .. HEHE ..
okay semua kawan kawan saya chantik ta dinafi kan .. kalau rasa saya tipu .. pi jumpe dorang ..
tengok depan depan lagi afdal kan .. sekali kali dapat berkawan dgn dorg ..
malas nak citer banyak .. terus ke tempat saya jalan jalan hari sabtu lepas di taman layang layang yang terletak di kepong .. ta jauh dari tempat tinggal saya ..10 minit da boleh sampai .. kalau ta jemm lah kan ..
seronok kat sane .. chantik sangat tempat dye .. tempat kami pilih untuk lepak , stdy group dgn kawan saya mase sekolah dulu .. kadang kadang lepas abiz sekolah jee .. terus jee datang kat taman layang layang .. banyak sangat kenangan kat taman layang layang  tu ..

                                    

                                    

                                    




okay .. keadaan masa tu sangat panas .. ingat kat nak hujan tapi .. bila jalan jalan kat sane ..
panas pula .. shoot pun banyak yang buat muke .. hehe .. terutama saya .. memang tasuke kena panas .. bukan nak  bajek or ape .. tapi betul tak tipu .. memang tasuke .. nanti berpeluh peluh macam mandi peluh .. HAHA !! datang sane lepas kan rindu jee .. tengok tempat tu =D



2 comments:

  1. wahhh terharunya..awak buat entry ade nama saya laa..ehehhehe :))bestnya ;) thnks sayang..

    ReplyDelete
  2. mesti lah ade .. da kamu yg kluar dengan kta ^^
    tapi soryy taww .. ta tulis name full .. ta tahu lagi mase tu :D

    ReplyDelete