KAYNS RSEORT PORT DICKSON

demam-demam tapi degil nak ikut juga tengok adik aku amek sijil
kat KAYNS RSEORT PD .. tapi sampai sane jee .. bukan nye aku tengok pun ..
aku tido ade lah .. mata aku ta larat da nak buka akibat terlalu sakit kepala ... hehe ..
tengok dye menari pun ta sempat  .. haishh .. baik aku dok kat rumah jee ..
walaupun tak tengok .. nasib adik aku nie snap pict si kecil nie ..
walaupun ta seberapa cantik .. tape lah .. janji ade gambo gambo dye .. hehe ..

 

barisan tarian zapin dan barisan tarian agogo ..
haa .. nie geng dye .. kat rumah and kat sekolah dye juga .

                                                                                                                                                                           
              
  
nie pasangan dye ..  SITI ..
tapi adik aku cakap .. dye kawan jee dgn siti nie .. GF dye menari dgn orang lain ..
-_-'' kecik kecik pun kau da bercinta ke dik oii .. ??
dye cakap awek dye lagi cantik .. ohh yaa .. woww ..
pandai kau ekk .. memilih pula tu ..
betul ke ta .. ape yang dye cakap .. nak tengok juga kan .. haishh ..


haa .. nie budak comel yang adik aku gilerkan ..
name dye HAMIDAH .. comel kan .. ade lesung pipit lagi tu ...
pandai juga dye nie pilih ..  :D 

No comments:

Post a Comment