he is my special friend




hehehe .. tetibe jee gelak seorang sorang nie .. serupe macam orang gila ..
nak tahu tak kenapa ???  ade lah .. about someone ..
actly .. dye nie macam mane err .. saya pun tak tahu .. cume dye suke melayan jee perangai saya ..
ohh .. terima kasih lah nak berkawan dengan orang yang macam saya nie  .. (terharu) cehh !!
HAHA !! actly saya nie orang yang susah nak difahamkan .. betul tak ADLI HILMI
ape ?? okay .. tu lah someone yang saya cakapkan tu .. peace .. :)
haii dicky .. itu cara saya tegur dye .. kenapa ?? sebab muke dye agak seiras macam pelakon tu .
pelakon mane ?? bukan nye pelakon tu berlakon kat malaysian .. hehe !!
ta semua nye same ekk .. sekali tengok jee same ^^
okay .. kenapa nak bercerita fasal dye ??
firstly .. dye tak pernah bosan mesej saya ..  knp ??
mane lah saya tahu tanya lah dye ..
kedue .. dye suke sangat melayan perangai saya .. knp ??
mane lah saya tahu juga ..  ishh ..
hahaha !! :D
jangan tanya soalan yang dye suka kan saya ke tidak ??
sebab saya tahu dye suke berkawan saje dengan saya .. kan ADLI HILMI ^^
and thanx lee coz .. selalu kejot kan saya 
cakap lah .. anak dara malaz nak bagun awal .. hoho !!
ape pun .. terima kasih pada tuhan dapat kenal dengan awak ..
NICE TO MEET YOU ADLI HILMI BIN AZIZI =D

No comments:

Post a Comment